مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اردیبهشت 1398 ساعت 09:152019-04-27اقتصادي

افزایش شهریه مهدهای کودک در انتظار تصمیم سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان


سرپرست دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور از عدم همکاری سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان با سازمان بهزیستی برای تعیین نرخ جدید شهریه مهدهای کودک در سال جدید انتقاد کرد.

- سید منتظر شبر در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل ها، سازمان بهزیستی و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان باید با یکدیگر قیمت شهریه مهدهای کودک را برای استان های مختلف کشور تعیین کنند، افزود: این قیمت برای سراسر کشور قیمت واحدی نیست.

قبلاً سازمان بهزیستی و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان در این مورد تصمیم می گرفتند، اما الان باید نرخ شهریه مذکور به ستاد تنظیم بازار کشور برود.

وی با اشاره به اینکه به دستور رییس جمهور هر قیمتی که برای خدمات در کشور تعیین شود، باید توسط ستاد تنظیم بازار کشور مورد بررسی قرار گرفته و تأیید شود، اظهار کرد: متأسفانه تا این لحظه با وجود پیگیری های چند ماهه بهزیستی، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان با ما همکاری مناسبی نداشته و قیمتی که مدنظرشان بوده را تعیین نکرده اند.

به همین دلیل هنوز نتوانسته ایم برای شهریه امسال مهدهای کودک، قیمت های جدید را اعلام کنیم.

سرپرست دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی با بیان ایکه برای مهدهای کودک هم مقرون به صرفه نیست که با قیمت های سال گذشته کار کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شهریه مهدهای کودک در انتظار تصمیم سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان

افزایش شهریه مهدهای کودک در انتظار تصمیم سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان