مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اردیبهشت 1398 ساعت 12:352019-04-27سياسي

ضرر یک میلیاردی 2 ایرلاین از توقف پروازهای مسافری فرودگاه پیام


نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه بویینگ 707 در فرودگاه فتح و توقف پروازهای مسافری فرودگاه پیام گفت: - بین هزار تا دو هزار میلیارد تومان سرمایه در مجموعه پیام وجود دارد و نباید این سرمایه به خاطر یک یا دو اشکال بدون استفاده بماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد کولیوند در رادیو البرز با اشاره به حادثه بویینگ 707 در فرودگاه فتح گفت: باند این فرودگاه مناسب هلی کوپتر و پروازهای کوتاه است.

کولیوند افزود: باید مانند بسیاری از فرودگاه های جهان که چند باند در مجاورت هم قرار دارد و با سیستم های هشدار از وقوع سانحه جلوگیری می شود، سیستم های اخطار در این مسیر قرار داده شود.

وی با اشاره به جلسه مشترک نمایندگان سپاه، نیروی زمینی ارتش، نمایندگان مجلس و دیگر دست اندرکاران هوانوردی کشور برای رفع مشکل پروازهای مسافری فرودگاه پیام گفت: در این جلسه مقرر شد ظرف یک ماه آینده مشکل پروازهای مسافری حل شود چون در مجموعه پیام بین هزار تا دو هزار میلیارد تومان سرمایه وجود دارد و نباید این سرمایه به خاطر یک یا دو اشکال بدون استفاده بماند و بالاجبار باید استفاده شود.

کولیوند در پایان گفت: در مدتی که پروازهای مسافری فرودگاه پیام متوقف شده دو شرکت خصوصی که پروازهای مسافری را راه اندازی کرده بودند بین 500 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرر یک میلیاردی 2 ایرلاین از توقف پروازهای مسافری فرودگاه پیام

ضرر یک میلیاردی 2 ایرلاین از توقف پروازهای مسافری فرودگاه پیام