مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اردیبهشت 1398 ساعت 14:462019-04-27اقتصادي

ظرفیت 500 هزارنفری مسکن مهر پرند


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: در مسکن مهر پرند حدود 400 تا 500 هزار نفر می توانند سکونت داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد تقی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا پایان سال جاری 30 هزار واحد مسکونی در پرند به بهره برداری می رسد.

وی گفت: عمده مسکن های استان تهران در دو شهر جدید پرند و پردیس ساخته شده است و شرکت عمران شهرهای جدید متولی ساخت مسکن مهر بوده و این شرکت موظف است همه استانداردهای ساختمانی را در شهرهای جدید رعایت کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران ادامه داد: در حال حاضر به دنبال تکمیل زیرساخت های شهرهای جدید پرند و پردیس هستیم و از حدود 90 هزار واحد مسکن مهر پرند، 30 هزار واحد آن باقی مانده است که تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

تقی زاده با اشاره به اینکه در مسکن مهر پرند حدود 400 تا 500 هزار نفر می توانند سکونت داشته باشند، افزود: این جمعیت به عنوان یک شهر محسوب می شود، مانند اسلامشهر که در حال حاضر 500 هزار نفر جمعیت دارد که ما باید تمامی تجهیزات و امکانات را برای یک شهر 500 هزارنفری تأمین کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تفاهم نامه ای با متروی تهران و حومه و پرند به امضا رسید که در صورت تأمین نقدینگی تا دو سال دیگر خط راه آهن شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت 500 هزارنفری مسکن مهر پرند

ظرفیت 500 هزارنفری مسکن مهر پرند