مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اردیبهشت 1398 ساعت 07:002019-04-28سياسي

همایش گنج سی ساله برگزار شد


امروز مرکز کرمانشناسی سرافراز است که در سایه بنیاد ایران شناسی عرضه خدمت می کند و از روز نخست اعلام کردیم اگر کرمان را دوست داریم به خاطر این است که بخشی از خاک همیشه سرافراز ایران است و اگر نام کرمان را می بریم به این دلیل است .

- رییس مرکز کرمانشناسی گفت: امروز مرکز کرمانشناسی سرافراز است که در سایه بنیاد ایران شناسی عرضه خدمت می کند و از روز نخست اعلام کردیم اگر کرمان را دوست داریم به خاطر این است که بخشی از خاک همیشه سرافراز ایران است و اگر نام کرمان را می بریم به این دلیل است که نام کرمان با نام ایران عجین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه کویر، سید محمدعلی گلاب زاده در همایش گنج سی ساله به مناسبت سی امین سال تأسیس مرکز کرمانشناسی در دانشگاه شهید باهنر اظهار کرد: 30 سال قبل دریافتیم که نه تنها عوام بلکه خواص هم درک عمیقی از واقعیت های کرمان ندارند و هم دانشوران این دیار بزرگ را نمی شناسند.

وی افزود: سرزمینی که همواره سرافرازی هایش ورد زبان روزگاران است و مردمش در زمین های حسرت به دل از قطره های آب، یک چهارم باغات کشور را در این سرزمین ایجاد کردند و قنات و قنوتشان شهره آفاق است.

گلاب زاده تصریح کرد: مردمانی که گرچه از سرهای آنها مناره ساختند، هرگز سر در مقابل ستم و بیداد فرو نیاوردند و گرچه تاوان میهمان نوازی لطفعلی خان زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش گنج سی ساله برگزار شد

همایش گنج سی ساله برگزار شد