مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اردیبهشت 1398 ساعت 09:152019-04-28سياسي

تهران میزبان نشست هیئت امنای دانشگاه بین المللی D8


قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل و رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی گفت: نشست هیئت امنای دانشگاه بین المللی D8، روزهای نهم و دهم اردیبهشت ماه در تهران آغاز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین سالارآملی، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این نشست با حضور دبیرکل D8، تنی چند از وزرای کشورهای عضو و دیگر معاونان وزارت علوم و تحقیقات کشورهای ایران، ترکیه، مصر، نیجریه، بنگلادش، مالزی، پاکستان و اندونزی، بنا به دعوت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

به گفته وی، دانشگاه بین المللی D8، به میزبانی شهر همدان و دانشگاه بوعلی سینای همدان از مهرماه سال جاری از میان داوطلبان کشورهای مسلمان دانشجو می پذیرد.

دکتر سالارآملی تصریح کرد: مصوبه تأسیس این دانشگاه در ایران، در سال های گذشته، در نشست رؤسای جمهور هشت کشور در حال توسعه مسلمان به تصویب رسید؛ جمعیت کشورهای عضو D8 در حال حاضر از یک میلیارد نفر بیشتر شده و دارای نیروی کاری 400 میلیونی و یک ظرفیت بزرگ اقتصادی و علمی در دنیا می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی وزارت علوم، وی عنوان کرد: در نشست هیئت امنای دانشگاه D8، اساسنامه این دانشگاه نهایی شده و دستورالعمل چگونگی اداره جلسات نیز مصوب خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران میزبان نشست هیئت امنای دانشگاه بین المللی D8

تهران میزبان نشست هیئت امنای دانشگاه بین المللی D8