مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اردیبهشت 1398 ساعت 10:162019-04-28حوادث

کشف دو دستگاه سولاریوم قاچاق در کرج


رییس پلیس آگاهی استان البرز از کشف دو دستگاه سولاریوم قاچاق در کرج خبر داد و گفت: ارزش ریالی این دستگاه ها بیش از 700 میلیون ریال برآورد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی، رییس پلیس آگاهی استان البرز گفت: مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا در پی رصد انبارها و دپوهای کالاها دو دستگاه سولاریوم قاچاق را در یک انبار در کرج کشف کردند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز افزود: ارزش ریالی این دستگاه های کشف شده بیش از 700 میلیون ریال برآورد شده و یک نفر نیز در این زمینه دستگیر شده است.

سرهنگ نادربیگی عنوان کرد: باتوجه به اینکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام خدمات سولاریوم را به علت عوارض حاد پزشکی غیرمجاز اعلام کرده و تاکنون هیچگونه مجوزی در خصوص واردات دستگاه های سولاریوم صادر نشده، ورود و استفاده از آن در مراکز مختلف ممنوع است.

وی مطرح کرد: قانون گذار دخالت در امور پزشکی را در زمره جرائم کیفری قرار داده و با توجه به قاچاق بودن دستگاه ها و همچنین دخالت در امور پزشکی در برخورد با انجام این گونه خدمات، بلافاصله محل انبار مورد نظر پلمپ شد.

رییس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: تأمین، نگهداری، عرضه، مصرف و کاربری این اقلام با توجه به مفاد تبصره دو ماده قانون مربوط به مقررات امور پزشکی و دارویی و مواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف دو دستگاه سولاریوم قاچاق در کرج

کشف دو دستگاه سولاریوم قاچاق در کرج