مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اردیبهشت 1398 ساعت 11:102019-04-28بين الملل

ارسال ماهواره های اینترنتی اسپیس ایکس تصویب شد


کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا(FCC) اجازه ارسال ماهواره های اینترنتی در مدار پایین زمین را به شرکت اسپیس ایکس داد تا احتمالاً در ماه مه شاهد این پرتاب باشیم.

- کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا(FCC) اجازه ارسال ماهواره های اینترنتی در مدار پایین زمین را به شرکت اسپیس ایکس داد تا احتمالاً در ماه مه شاهد این پرتاب باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، شرکت فضایی خصوصی اسپیس ایکس(SpaceX) یک گام دیگر به اجرای برنامه های خود برای راه اندازی یک شبکه از ماهواره های اینترنتی نزدیک تر شده است.

کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا(FCC) با برنامه بازبینی شده این شرکت مبنی بر ارسال بیش از 1500 ماهواره استارلینک (Starlink) در مدار 550 کیلومتری زمین موافقت کرده است.

این حرکت، راه را برای راه اندازی اولین ماهواره های استارلینک باز خواهد کرد که قطعاً زودتر از ماه مه نخواهد بود.

از لحاظ تئوری، مسیر پرواز در مدار پایین تر اجازه می دهد پوشش با ماهواره های کمتر، کاهش زمان تأخیر و کاهش زباله های فضایی انجام شود.

شرکت هایی مانند وان وب (OneWeb) و کپلر کامیونیکیشن (Kepler Communications) نسبت به این برنامه اسپیس ایکس ابراز نگرانی کرده بودند، چرا که نگران بودند مبادا ماهواره های استارلینک با ماهواره های آنها برخورد کند یا در کار آنها اختلال ایجاد کند و به کمیسیون ارتباطات فدرال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال ماهواره های اینترنتی اسپیس ایکس تصویب شد

ارسال ماهواره های اینترنتی اسپیس ایکس تصویب شد