مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اردیبهشت 1398 ساعت 11:552019-04-28اقتصادي

سامسونگ هم به عرضه ارز دیجیتال اختصاصی روی آورد؟


به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد پس از عرضه کیف پول مجازی در جدیدترین گوشی پرچمدار خود، اقدام به توسعه شبکه بلاک چین و ارزرمز اختصاصی برای خود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزها که بازار ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده بسیار داغ شده است، وب سایت ها، حساب های کاربری و پلت فرم های بسیاری برای استخراج بیت کوین یا بیت کوین ماینینگ ایجاد شده است تا بتوانند با استفاده از آنها به خرید و فروش و مبادلات تجاری کلان اقدام کنند.

چندی پیش بود که سامسونگ، این غول تکنولوژی فعال کره ای اعلام کرده بود که قصد دارد چیپ ست، پردازنده و پلت فرم های مربوط به استخراج ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده اختصاصی خودش را ایجاد کرده و توسعه بدهد تا بتواند به کاربران در سراسر جهان این امکان را بدهد تا با استفاده از پلت فرم و ارزهای رمزنگاری شده اختصاصی سامسونگ به استخراج ارز رمزها، کسب درآمد و انجام مبادلات ارزی و مالی بپردازند.

حالا تازه ترین اخبار و گزارش های منتشر شده در وب سایت کوین تلگراف نشان می دهد که این شرکت در نظر دارد که ارز رمز اختصاصی تحت عنوان سامسونگ کوین را معرفی کند که به گفته بسیاری از منابع نامشخص و کارشناسان، مبتنی بر پلتفرم اتریوم خواهد بود که توسعه ارز رمز اختصاصی از سوی این شرکت را تسهیل خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامسونگ هم به عرضه ارز دیجیتال اختصاصی روی آورد؟

سامسونگ هم به عرضه ارز دیجیتال اختصاصی روی آورد؟