مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اردیبهشت 1398 ساعت 19:562019-04-28اقتصادي

لاهیجان در کشت و توسعه بامبو ظرفیت ویژه ای دارد


ذبیح الله نیکفر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تغییر کاربری های صورت گرفته در اراضی کشاورزی گیلان اظهار کرد: 220 هزار هکتار اراضی شالیکاری در استان گیلان داریم که پیوسته منتقدیم تغییر کاربری صورت می گیرد و آثار آن ها کاملاً مشهود است.

وی بر لزوم رفع موانع تولید در مسیر کشاورزی و صنعت تأکید کرد و افزود: در سال رونق تولید و در عین فشارهای خارجی و تنش های سیاسی باید موانع رونق تولید را رفع و توسعه کشاورزی را رقم بزنیم.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت تأمین امنیت غذایی مردم گفت: باید در ابعاد مختلف تولید رونق و توسعه را شاهد باشیم و در بخش های مختلف کشاورزی دقیق تر عمل کنیم تا امنیت غذایی ما حفظ شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با تأکید بر اینکه اگر دولت عزمی برای اشتغال دارد باید وضع موجود را حفظ کند تصریح کرد: دولت باید در خرید تضمینی قیمت خوب که این کرده، ناظرین چای را حمایت و در بازرگانی این محصول دقت بیشتری را از خود نشان دهد.

نیکفر با بیان اینکه سالانه نیاز به حدود 500 تا 600 هزار تن برنج داریم اما هنوز نتوانسته این سرانه را دقیق تعیین کنیم خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه هنوز سرانه مصرف برنج در ایران مشخص نیست و نمی دانیم چقدر سالانه به صورت دقیق برنج نیاز داریم ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاهیجان در کشت و توسعه بامبو ظرفیت ویژه ای دارد

لاهیجان در کشت و توسعه بامبو ظرفیت ویژه ای دارد