مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اردیبهشت 1398 ساعت 20:262019-04-28فرهنگي

ارسال 3300 فیلم به دبیرخانه جشنواره فیلم وارش


دبیر نهمین جشنواره بین‎المللی فیلم وارش گفت: 3 هزار و 300 عنوان فیلم به دبیرخانه نهمین جشنواره بین‎المللی فیلم وارش ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، مهدی قربان پور عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: جشنواره وارش از سال 93 تاکنون متوقف شده و امسال در حالی این مهم اجرا می شود که زیرساخت درستی نداشته است.

وی با اشاره به اینکه 3 هزار و 300 عنوان فیلم  به دبیرخانه ارسال شد، افزود: در بخش ملی هزار و 600 عنوان فیلم و در بخش بین المللی هزار و 700 عنوان فیلم در پورتال جشنواره ثبت شد.

دبیر نهمین جشنواره بین‎المللی فیلم وارش تصریح کرد: نهمین جشنواره فیلم وارش با رشد کمی تعداد فیلم ها مواجه بود که در دوره قبلی تنها هزار و 100 عنوان فیلم به ثبت رسید.

قربان پور با بیان اینکه افزودن بخش آیین ها وجه تمایز نهمین جشنواره نسبت به دوره های قبل است، خاطرنشان کرد: در این جشنواره هشت گالری را در دست افتتاح داریم.

این مسؤول از افتتاح نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش فردا با حضور رییس جشنواره بین المللی مسکو در سینما آزادی بابل خبر داد و یادآور شد: برگزاری نمایشگاه ها، اجراء گروه آیینی، اجرای موسیقی و نامگذاری یکی از سالن های مجتمع فرهنگی سینمایی به نام وارش از دیگر وجه تمایز این جشنواره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 3300 فیلم به دبیرخانه جشنواره فیلم وارش

ارسال 3300 فیلم به دبیرخانه جشنواره فیلم وارش