مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اردیبهشت 1398 ساعت 12:012019-04-29سياسي

«کوری»/روایت یک تراژی از زبان قربانیان


در حالی که معاون دانشگاه علوم پزشکی قم می گوید مشکل بسیاری از کسانی که در عمل روز 31 فروردین ماه کلینیک تخصصی چشم پزشکی حل شده، گفت وگو با برخی از بیماران نشان می دهد که ابعاد بحران از آنچه دکتر پرهام می گوید بزرگتر است.

- خبرگزاری فارس- حسین طالب علی: روز یکشنبه هشتم اردیبهشت ماه گزارشی مردمی مبنی بر ایجاد مشکلات چشمی حاد برای بیماران عمل شده در یکی از کلینیک های چشم پزشکی قم در کانال خبرگزاری فارس قم منتشر شد که این خبر در مدت زمان اندکی واکنش معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم را به همراه داشت.

محمود پرهام با اشاره به اینکه در تاریخ 31فروردین ماه 9 نفر از بیماران در اتاق عمل یکی از درمانگاه های چشم پزشکی بخش خصوصی استان تحت عمل جراحی قرار گرفتند از تشخیص عفونی شدن چشم بیماران بعد از ویزیت اولیه بعد از عمل خبر داد.

وی با اشاره به اینکه بعد از اقدامات اولیه این بیماران به سرعت به بیمارستان فارابی تهران اعزام شدند از مرخص شدن 6 نفر از بیماران و تحت درمان بودن سه نفر دیگر خبر داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای بررسی علل بروز این عفونت ها از پیگیری موضوع تا حصول نتیجه سخن گفت.

و اما پس از انتشار این خبر خانواده های تنی چند از بیماران طی تماس با خبرگزاری فارس جزییات جدیدی از این موضوع اسفناک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کوری»/روایت یک تراژی از زبان قربانیان

«کوری»/روایت یک تراژی از زبان قربانیان