مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اردیبهشت 1398 ساعت 15:252019-04-29اجتماعي

کم تحرکی، مشکل جدی دانش آموزان


مدیر دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: کم تحرکی، از مشکلات جدی دانش آموزان است و باید به این مسئله توجه اساسی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفری در گردهمایی بزرگ مربیان تربیت بدنی استان با اشاره به اینکه 70 درصد دیابت ها بر اثر کم تحرکی به وجود می آیند، اضافه کرد: کم تحرکی موجب سرطان نیز می شود که تاکنون 30 درصد از سرطان ها به علت کم تحرکی شناخته شده است و این موضوع نشان از این دارد که به این حوزه تاکنون توجه جدی نشده است.

جعفری در رابطه با نقش اداره ورزش و جوانان در این مسئله، عنوان کرد: نباید در ارگان های ورزشی نیز هدف اصلی را بر روی قهرمانی ورزشکاران گذاشت بلکه سلامت جسمی و روحی افراد بسیار دارای اهمیت است.

به گفته وی اضافه وزن و چاقی از مسائل مهمی است که دانش آموزان با این معضل مواجه بودند اما با ورود مناسب آموزش و پرورش در این زمینه بررسی ها نشان می دهد که با کاهش اضافه وزن در بین دانش آموزان رو به رو خواهیم شد.

مدیر دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: اگر بخواهیم حل معضل کم تحرکی را تنها به دوش آموزش و پرورش قرار دهیم به طور قطع در آینده با مشکلات زیادی مواجه می شویم و برای جلوگیری از این مشکلات باید تمام دستگاه های مربوطه ورود پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم تحرکی، مشکل جدی دانش آموزان

کم تحرکی، مشکل جدی دانش آموزان