مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اردیبهشت 1398 ساعت 08:562019-04-30سياسي

برگزاری اردوی راهیان نور غرب کشور منطقه بازی دراز و قراویز


رییس بسیج رسانه استان همدان از برگزاری اردوی راهیان نور غرب کشور به منطقه بازی دراز و قراویز طی روزهای 12 و 13 اردیبهشت ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عباس محرمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به همت سازمان بسیج هنرمندان و بسیج رسانه استان همدان اردوی راهیان نور غرب کشور منطقه بازی دراز و قراویز برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در این اردو بیش از 40 نفر از هنرمندان و فعالان رسانه ای استان همدان به منظور بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام خواهند شد.

رییس بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه این اردو در روزهای 12 و 13 اردیبهشت ماه سال جاری است افزود: همزمان با رونمایی از کتاب سرباز گهواره اثر حمید صادقی نیا، زندگینامه شهید محمد صادقی نیا و منطقه عملیاتی بازی دراز نیز روایت می شود.

وی از برگزاری مسابقه ادبی و هنری ویژه شرکت کنندگان در اردوی راهیان نور بازی دراز خبر داد و گفت: این مسابقات در رشته های عکاسی حرفه ای و موبایلی، خاطره نویسی، سفرنامه و متن ادبی و دلنوشته خواهد بود.

محرمی با بیان اینکه مهلت ارسال تصاویر تا پایان اردیبهشت ماه فرصت دارد افزود: عکاسی موبایلی و حرفه ای هر کدام تا سقف 10 عکس می توانند ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوی راهیان نور غرب کشور منطقه بازی دراز و قراویز

برگزاری اردوی راهیان نور غرب کشور منطقه بازی دراز و قراویز