مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اردیبهشت 1398 ساعت 09:502019-04-30اقتصادي

زندگی 44 درصد جمعیت زاهدان در بافت های فرسوده


شهر زاهدان جز 12 شهر بزرگ کشور محسوب می شود که 25 درصد جمعیت سیستان و بلوچستان را به خود اختصاص داده است که 44 درصد جمعیت این کلانشهر در بافت های فرسوده و ناکارآمد زندگی می کنند.

- شهردار زاهدان گفت: شهر زاهدان جز 12 شهر بزرگ کشور محسوب می شود که 25 درصد جمعیت سیستان و بلوچستان را به خود اختصاص داده است که 44 درصد جمعیت این کلانشهر در بافت های فرسوده و ناکارآمد زندگی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالقادر پربار افزود: 90 درصد بودجه سال گذشته که 260 میلیارد تومان بوده توسط شهرداری زاهدان وصول شده است.

پربار افزود: توسعه و رونق سیستان و بلوچستان به ویژه مرکز استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است به همین منظور بودجه شهر زاهدان از 245 میلیارد تومان پارسال به 407 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

شهردار زاهدان گفت: یکی از مبانی مهم در کشور شوراها، تشکل ها و اتحادیه ها هستند که هر کدام با توجه به نقشی که دارند در جامعه تاثیر گذاراند.

وی یکی از خدمات شهری زاهدان را توسعه فضای سبز بیان کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده سرانه فضای سبز زاهدان در دو سال آینده به بیش از دو متر افزایش خواهد یافت تا این شهر چهره زیباتری داشته باشد.

پربار با بیان اینکه تعاملات سازنده و مؤثری بین شهرداری و شورای اسلامی شهر زاهدان برقرار است، تاکید کرد: اگر همراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی 44 درصد جمعیت زاهدان در بافت های فرسوده

زندگی 44 درصد جمعیت زاهدان در بافت های فرسوده