مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اردیبهشت 1398 ساعت 11:252019-04-30سياسي

راه اندازی کمیته صنفی برای تامین کاغذ


در نشست مشترک مدیران مسئول مطبوعات و خبرگزاری های شورای راهبردی ارتباطات دفتر رییس جمهور با معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، پیشنهاد کمیته صنفی برای رفع مسائل موجود در حوزه تامین کاغذ مطرح و بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست مشترک مدیران مسئول مطبوعات و خبرگزاری های شورای راهبردی ارتباطات دفتر رییس جمهور با معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد برگزار شد.

در این نشست پیشنهاد کمیته صنفی برای رفع مسائل موجود در حوزه تأمین کاغذ و زینک مطبوعات و اصلاح نرخ آگهی های دولتی به تناسب افزایش هزینه های سالیانه رسانه ها مطرح شد.

محمد خدادادی- معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - در این نشست حل مسئله رسانه ها برای تداوم حضور مؤثر جهت اطلاع رسانی عمومی به مردم را الویت وزارت ارشاد دانست و گفت: اکنون فهرست بندی رسانه ها مبنی بر میزان اثر بخشی و تیراژ برای اختصاص یارانه ها در دست اقدام است و گفت و گوهای مفصلی با وزیر ارشاد و نمایندگان مجلس داشته ایم تا هر چه سریع تر وضعیت تأمین نیاز کالاهای اساسی مطبوعات برای انتشار معین شود.

فریدون وردی نژاد- رییس شورای راهبردی ارتباطات دفتر رییس جمهور - نیز با اشاره به عزم دولت برای حل مسائل مطبوعات و خبرگزاری ها گفت: در نهاد ریاست جمهوری تا کنون جلسات متعددی برگزار شده است تا بتوانیم ساز و کار معینی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کمیته صنفی برای تامین کاغذ

راه اندازی کمیته صنفی برای تامین کاغذ