مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اردیبهشت 1398 ساعت 11:502019-04-30حوادث

کشف لاشه یک قطعه پستاندار دریایی در سواحل سیستان و بلوچستان


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سیستان و بلوچستان از کشف لاشه یک قطعه پورپویز (گراز دریایی) بی باله در سواحل شهرستان کنارک خبر داد.

- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سیستان و بلوچستان از کشف لاشه یک قطعه "پورپویز (گراز دریایی)" بی باله در سواحل شهرستان کنارک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید پورمردان گفت: در طی گشت و کنترل ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کنارک از سواحل این شهرستان لاشه یک قطعه پورپویز بی باله به گِل نشسته را مشاهده کردند.

پورمردان در خصوص علت تلف شدن گونه مذکور اظهار کرد: علت مرگ این گونه با توجه به فساد لاشه مشخص نبوده و علت مرگ آن در دست بررسی است.

لاشه گونه مذکور جهت بررسی علل مرگ و بررسی های بیومتریک به مرکز تحقیقات زیست محیطی دریایی این شهرستان منتقل شد.

پورپویز بی باله ( پوزه پهن) گونه از پستانداران دریایی از راسته آب بازان و زیر راسته نهنگ های دندان دار است همان طور که از اسم آن مشخص است، فاقد باله پشتی و پوزه مشخص با سری گرد و شیبدار و بدنی نرم و خمیری است که طول بدن آن به حدود 230 سانتیمتر می رسد.

گونه مذکور در آب های گرم و ساحلی اقیانوس هند تا خلیج فارس و همچنین آب های ساحلی ژاپن به صورت انفرادی یا گروهی یافت می شود و از ماهی های کوچک، اسکوییدها و میگوها تغذیه می کند و گاهاً مشاهده شده برخی از آنها از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف لاشه یک قطعه پستاندار دریایی در سواحل سیستان و بلوچستان

کشف لاشه یک قطعه پستاندار دریایی در سواحل سیستان و بلوچستان