مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اردیبهشت 1398 ساعت 13:152019-04-30سياسي

نابسامانی وضعیت ناجیان غریق در خراسان شمالی


نخستین مدرس نجات غریق خراسان شمالی گفت: وضعیت ناجیان غریق در استان نابسامان است.

- حسن لنگری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه وضعیت نجات غریق ایران در آسیا از جایگاه بالایی برخوردار است و همواره در مسابقات آسیا نیز صاحب عنوان هستیم، این در حالی است که خراسان شمالی از وضعیت چندان قابل قبولی برخوردار نیست، اضافه کرد: مهیا نبودن زیر ساخت ها در استان از اساسی ترین مشکلات این حوزه است.

وی خاطر نشان کرد: در استان 140 ناجی فعال و 12 مدرس نجات غریق وجود دارد و افرادی که فعالیت دارند سالی یک بار در کلاس آمادگی شرکت می کنند.

لنگری با اشاره به مشکلات ناجیان غریق در خراسان شمالی اظهار کرد: کلر، اوزون و مواد شیمیایی سبب می شود تا ناجیان دچار مشکلات تنفسی شوند و ریه و سیستم تنفسی آنها در خطر باشد به همین منظور به آنها توصیه می شود روزی که در استخر حضور می یابند دو تا سه لیوان شیر برای پاکسازی سموم استفاده کنند.

وی، آلودگی صوتی را از مهم ترین مشکلاتی عنوان کرد که سبب اختلالات روانی ناجیان می شود و گفت: مشکلات مفصلی و دیسک کمر به علت نشستن های طولانی از دیگر مشکلات فعالان این حوزه است.

لنگری به حقوق و مزایای ناچیز فعالان این رشته، اشاره و خاطرنشان کرد: متأسفانه حقوق ناجیان هر ساله به روز نمی شود و ناجیان با سابقه که درجه بالاتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابسامانی وضعیت ناجیان غریق در خراسان شمالی

نابسامانی وضعیت ناجیان غریق در خراسان شمالی