مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اردیبهشت 1398 ساعت 15:212019-04-30دانش

مجوز ایجاد دانشگاه فرهنگیان دخترانه در سبزوار صادر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، رمضانعلی سبحانی فر، نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد و روداب گفت: به دلیل شرایط اقتصادی کشور حداقل سرانه دانش آموزی در بخش معیشت معلمان هزینه می شود این درحالی است که در کشور های توسعه یافته .

- که این دانشگاه سومین دانشگاه فرهنگیان دخترانه در خراسان رضوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رمضانعلی سبحانی فر، نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد و روداب گفت: به دلیل شرایط اقتصادی کشور حداقل سرانه دانش آموزی در بخش معیشت معلمان هزینه می شود این درحالی است که در کشور های توسعه یافته سرانه دانش آموزی حداقل یک چهارم و یک پنجم بودجه را تشکیل می دهد.

سبحانی فر با بیان اینکه مصوبات آمورش و پرورش بدون کم و کاستی در مجلس شورای اسلامی به تصویب می رسد ادامه داد: در مجلس شورای اسلامی تلاش کرده ایم که حداقل امکانات آموزش و پرورش فراهم شود و از آموزش و پرورش به عنوان پرورش دهنده آینده سازان کشور حمایت می کنیم.

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد و روداب با اشاره به صدور مجوز ایجاد دانشگاه فرهنگیان دخترانه در سبزوار گفت: این دانشگاه سومین دانشگاه فرهنگیان دخترانه در استان است و با پیگیری های انجام شده از مهر ماه امسال دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز ایجاد دانشگاه فرهنگیان دخترانه در سبزوار صادر شد

مجوز ایجاد دانشگاه فرهنگیان دخترانه در سبزوار صادر شد