مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اردیبهشت 1398 ساعت 19:062019-04-30سياسي

توسعه فرهنگ مطالعه نقش اساسی در حوزه پیشگیری اجتماعی دارد


سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: ترویج و توسعه فرهنگ کتاب خوانی و مطالعه نقش اساسی و ژرف در حوزه پیشگیری اجتماعی دارد.

- سردار منتظرالمهدی سخنگو و معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب گفت: ترویج و توسعه فرهنگ کتاب خوانی و مطالعه نقش اساسی و ژرف در حوزه پیشگیری اجتماعی دارد و طبیعتا آن کس که اطلاعاتش بیشتر وعلمش افزونتر شود براحتی دچار لغزش نمی شود و اساسا در ورطه آسیب های اجتماعی و اعتیاد نمی افتد.

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: چه بسیار انسان های بزه کار و معتاد هستند که به صراحت اقرار می کنند، کاش بیشتر میدانستیم و اطلاعاتمان کامل بود و مهارت لازم در مواجه با پدیده خانمان سوز اعتیاد را پیدا کرده بودیم و کسی به ما متذکر می شد تا امروز در این دام نمی افتادیم و اینگونه گرفتار نمی شدیم.

وی ادامه داد: پس دانستن و آگاهی و مهارت افزایی لازمه یک زیست هنجارمند است کتاب خواندن به معنای عام آن مطمح نظر است و همه  بسترهای آگاهی بخشی  از جمله کتاب های صوتی و دیجیتال e.

boock را شامل می شود.

منتظرالمهدی گفت: اما در حوزه خانواده یکی از مولفه های مهم و اثرگذار در مواجهه با فرزندانمان، دیدن و شنیدن و درک آنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فرهنگ مطالعه نقش اساسی در حوزه پیشگیری اجتماعی دارد

توسعه فرهنگ مطالعه نقش اساسی در حوزه پیشگیری اجتماعی دارد