مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اردیبهشت 1398 ساعت 19:162019-04-30ورزشي

بازیکن سایپا: داور برخورد مناسبی نداشت/ بازی سختی را پشت سر گذاشتیم


بازیکن تیم فوتبال سایپا در خصوص داوری گفت: هر دستی که روی بازیکنان تیم حریف می گذاشتیم داور خطا می گرفت، داور برخورد مناسبی با بازیکنان نداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آرش رضاوند سه شنبه شب پس از پیروزی تیم خود مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم اما با این وجود موقعیت های تیم ما بیشتر از حریف بود، می توانستیم در همان نیمه اول 2 گل به ذوب آهن بزنیم اما خوشحالم که پیروز میدان شدیم.

بازیکن تیم فوتبال سایپا در خصوص داوری  ادامه داد: هر دستی که روی بازیکنان تیم حریف می گذاشتیم داور خطا می گرفت، داور برخورد مناسبی با بازیکنان نداشت.

معین عباسیان نیز در خصوص این بازی افزود: بازی سختی بود اما با تلاش بچه ها توانستیم امتیاز بازی را کسب کنیم، پیش از بازی طبق صحبت های دایی بازی سختی را در نظر داشتیم و این موضوع به واقعیت تبدیل شد.

این بازیکن تیم فوتبال سایپا در خصوص عملکرد داوری بیان کرد: نمی دانم باید در خصوص داوری چه چیزی را عنوان کنم، اما داور به شدت به عملکرد ما حساس بود.

رضا اسدی دیگر بازیکن تیم فوتبال سایپا نیز در خصوص این دیدار اضافه کرد: خیلی خوب و منطقی بازی کردیم، از فرصت هایی که پیش رویمان بود می توانستیم به شکل بهتری استفاده کنیم، شرایط فعلی هم خوب است، امید دارم در ادامه نیز بهتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکن سایپا: داور برخورد مناسبی نداشت/ بازی سختی را پشت سر گذاشتیم

بازیکن سایپا: داور برخورد مناسبی نداشت/ بازی سختی را پشت سر گذاشتیم