مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اردیبهشت 1398 ساعت 09:562019-05-01ورزشي

صالحی امیری: باید منافع جامعه ورزش را به منافع افراد ترجیح دهیم


رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به ساختار جامعه گفت: باید تلاش کنیم به جای برجسته کردن نقش افراد، نقش احزاب را برجسته کنیم، منافع جامعه ورزش را به منافع افراد ترجیح داده و این مقوله را از روزمرگی نجات دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس، سید رضا صالحی امیری رییس و شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران در جلسه کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی شرکت کردند و قبل از حضور در این جلسه، با اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی دیدار کردند.

صالحی امیری در این دیدار ضمن یادآوری زحمات و خدمات مرحوم حبیب الله عسگراولادی و مرحوم محمدنبی حبیبی دبیران کل سابق این حزب با تبریک به اسدالله بادامچیان به مناسبت انتصاب وی به عنوان دبیرکل جدید این حزب، اظهار کرد: حزب موتلفه اسلامی تنها حزب پرسابقه و ریشه دار کشورمان است که همواره دارای مواضع صریح، صادق و منطقی می باشد و من با این که عضو این حزب نیستم و در جناح دیگری قرار دارم ولی همواره در جلسات و سخنرانی هایی که داشته و دارم از این حزب به نیکی یاد می کنم.

در این دیدار حسن غفوری فرد عضو سابق شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و رییس سابق سازمان تربیت بدنی، محمدرضا یزدانی خرم رییس و محمدرضا تهرانی نایب رییس کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی نیز حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی امیری: باید منافع جامعه ورزش را به منافع افراد ترجیح دهیم

صالحی امیری: باید منافع جامعه ورزش را به منافع افراد ترجیح دهیم