مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اردیبهشت 1398 ساعت 11:112019-05-01اقتصادي

اختصاص 36 هزار میلیارد به واحدهای صنعتی کوچک


معاون وزیر صنعت معدن تجارت با اشاره به میزان اعتبار اختصاص داده شده به صنایع کوچک گفت: بر اساس پیش بینی ما امسال 36 هزار میلیارد تومان اعتبار به واحدهای کوچک اختصاص یافته است که قطعاً می تواند به رونق تولید و حل مشکلات در این واحدها کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محسن صالح نیا امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توجه به واحدهای صنعتی باعث رونق تولید در جامعه می شود، اظهار کرد: استان یکی از استان های دارای ظرفیت در حوزه تولید و سرمایه گزاری در حوزه واحدهای صنعتی کوچک و بزرگ است که اگر موردتوجه قرار گیرد موجب افزایش اشتغال در جامعه می شود.

وی با اشاره به میزان اعتبار اختصاص داده شده به صنایع کوچک گفت: بر اساس پیش بینی ما امسال 36 هزار میلیارد تومان اعتبار به واحدهای کوچک اختصاص یافته است که قطعاً می تواند به رونق تولید در این واحدها کمک کند.

معاون وزیر صنعت، معدن، تجارت با درخواست از بانک ها برای کمک به افزایش رونق تولید در جامعه افزود: بانک های کشور و استان با توجه به اعتباراتی که دارند بسیار می توانند به افزایش رونق تولید در جامعه و توسعه کشور کمک کنند.

صالح نیا با اذعان به اینکه وزارت صنعت معدن تجارت از هیچ تلاشی برای کمک به واحدهای صنعتی دریغ نمی کند، تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور واردات در کشور بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 36 هزار میلیارد به واحدهای صنعتی کوچک

اختصاص 36 هزار میلیارد به واحدهای صنعتی کوچک