مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اردیبهشت 1398 ساعت 11:302019-05-01اقتصادي

گرانی خودرو به دلار ربطی ندارد/ می خواهند بازار را‬ آشفته کنند


علیرغم ثبات نسبی در قیمت ارزهای خارجی، قیمت خودروها روندی افزایشی را تجربه می کند؛ افزایش قیمتی که یک اقتصاددان ارتباط آن را با دلار منتفی می داند و معتقد است که برخی دست اندرکاران و شرکت های خودروسازی، - گرانی خودرو به دلار ربطی ندارد/ می خواهند بازار را‬ آشفته کنند علیرغم ثبات نسبی در قیمت ارزهای خارجی، قیمت خودروها روندی افزایشی را تجربه می کند؛ افزایش قیمتی که یک اقتصاددان ارتباط آن را با دلار منتفی می داند و معتقد است که برخی دست اندرکاران و شرکت های خودروسازی، خود سیاست آشفته کردن بازار خودرو را در پیش گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افزایش قیمت خودرو در کشور از آن دست مقولاتی است که در ماه های گذشته بسیار محل ابهام و بحث بوده است.

در شرایطی که قیمت دلار برای ماه ها ثابت بوده است و حتی نسبت به قیمت اوجی که داشته، ماه هاست که کاهش چشمگیری یافته است، قیمت خودرو همچنان بالا است و روند افزایشی آن ادامه هم دارد.

در این رابطه علی خاکساری رفسنجانی - عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی - با اشاره به افزایش اخیر قیمت خودروهای داخلی درباره دلایل این مسئله و احتمال تاثیرپذیری آن از افزایش قیمت دلار اظهار کرد: افزایش قیمت خودرو هیچ ارتباطی به گرانی دلار ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی خودرو به دلار ربطی ندارد/ می خواهند بازار را‬ آشفته کنند

گرانی خودرو به دلار ربطی ندارد/ می خواهند بازار را‬ آشفته کنند