مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اردیبهشت 1398 ساعت 12:162019-05-01فرهنگي

پرهیز از نگاه سطحی به مسائل بومی در جشنواره «وارش»


همسر داوود رشیدی در حاشیه افتتاح سالن تئاتر این هنرمند فقید در مجتمع فرهنگی سینمایی «وارش» گفت: جشنواره بین المللی فیلم وارش باید فرهنگ ساز باشد و از نگاه گذرا و ظاهری به مسائل بومی بپرهیزد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، در حاشیه نهمین دوره جشنواره بین المللی وارش سالن تئاتر زنده یاد داوود رشیدی در مجتمع فرهنگی سینمایی وارش در شهر بابل افتتاح شد.

احترام برومند همسر زنده یاد رشیدی در حاشیه این مراسم، با اشاره به این که برگزاری همه جشنواره ها به ویژه در شهرستان های کشور را موقعیت مناسبی برای هنرمندان و علاقه مندان می داند، بیان کرد: جشنواره بین المللی فیلم وارش به مسائل اقلیمی و بومی می پردازد و این موضوع برایم جالب و قابل تقدیر است.

در نمایشگاه تجسمی این جشنواره نیز بسیاری از نقاشی ها و عکس ها به این موضوع پرداخته اند.

برومند با تاکید بر این که این رویداد سینمای باید فرهنگ ساز باشد، افزود: می دانم که برگزار کنندگان و سیاست گذاران جشنواره فیلم وارش به فرهنگسازی آن فکر کرده اند اما نباید این پرداخت و توجه، مقطعی و به شیوه ظاهری و گذرا باشد.

وی ادامه داد: فیلم ها و آثار مستندی از جوانان هنرمند کشور را در این جشنواره می بینیم که نشان دهنده توجه قشر جوان به اقلیم و زیست بوم خود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرهیز از نگاه سطحی به مسائل بومی در جشنواره «وارش»

پرهیز از نگاه سطحی به مسائل بومی در جشنواره «وارش»