مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اردیبهشت 1398 ساعت 15:352019-05-01اقتصادي

افزایش امنیت کار و تخصص کارکنان شرکت گاز


با هدف ارتقای امنیت کار و سطح تخصص کارکنان و بهره برداران شرکت گاز، ایستگاه آموزش گازرسانی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای ارومیه به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سلیمان پاک سرشت، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان سفر به آذربایجان غربی گفت: این ایستگاه در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و شرکت ملی گاز ایران که با هدف تأمین نیروی متخصص و حرفه ای شرکت های پیمانکاری شرکت ملی گاز ایران به امضا رسید، راه اندازی شد.

وی ادامه داد: در راستای این تفاهم نامه، استانداردهای آموزشی مورد نیاز شرکت ملی گاز ایران در سه عنوان امدادگر گاز شهری، ناظر اجرای شبکه های گاز رسانی و مأمور قرائت کنتور گاز توسط سازمان فنی و حرفه ای تدوین شده است و تدوین 45 عنوان استاندارد در مدت زمان پنج ساله اجرای تفاهم نامه در دستورکار قرار می گیرد.

به گفته معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تاکنون 22 کارگاه آموزشی از سوی شرکت گاز ایران در استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، کردستان، کرمان، کهگیلیویه و بویر احمد، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان و همدان تجهیز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش امنیت کار و تخصص کارکنان شرکت گاز

افزایش امنیت کار و تخصص کارکنان شرکت گاز