مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اردیبهشت 1398 ساعت 09:252019-05-02اجتماعي

همراه با آموزش، همگام با سلامتی


ایرانیان سونار به عنوان بزرگ ترین واردکننده چمن مصنوعی تزیینی در ایران یکی از حامیان اصلی ایمنی مدارس و دانش آموزان است.

کاربرد چمن مصنوعی در مدارس و مراکز آموزشی به عنوان یکی از کفپوش هایی که برای گروه سنی کودک مناسب سازی شده و نیز ایمنی و سلامت آن ها تضمین می کند، - این محصول را به یکی از مهم ترین کفپوش ها برای مدارس تبدیل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا بر اعلام ایرانیان سونار، به بهانه روز معلم مروری بر چگونگی کاربرد چمن مصنوعی در مدارس و مراکز آموزشی را داریم تا بدانیم این محصول چگونه می تواند دغدغه معلم ها را برای حفظ سلامتی دانش آموزان برطرف کند.

کاربرد چمن مصنوعی در محیط های ورزشی مدارس اهمیت به افزایش ساعت ورزش و تنوع آن در مدارس و مراکز آموزشی در سال های گذشته افزایش پیدا کرده است.

هر چند که در بسیاری از مدارس کمبود محیط ورزشی و همین طور زیاد بودن تعداد دانش آموزان مانع کیفیت این زمان ورزش می شود، اما در سال های اخیر مدارس زیادی به صورت تخصصی ورزش های متفاوت را برای دانش آموزان خود تدارک دیده و در پی آن فضای این ورزش ها را هم فراهم آورده اند.

درحالی که بسیاری از مدارس سالن های سرپوشیده ورزش ندارند و حیاط مدرسه در زنگ ورزش به این فعالیت ها اختصاص پیدا می کند، چمن مصنوعی می تواند به سادگی و در طول یک روز این حیاط را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراه با آموزش، همگام با سلامتی

همراه با آموزش، همگام با سلامتی