مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اردیبهشت 1398 ساعت 13:162019-05-02فرهنگي

عنقا: رها کردن «نمایش خانگی» اشتباه استراتژیک است/ ریحانه پارسا، بچگی کرد


نویسنده و تهیه کننده تلویزیون می گوید: ریحانه پارسا(بازیگر سریال پدر) تبدیل شده بود به یک دختر چادری که مردم دوستش داشتند این آدم پس باید خراب می شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مشرق، یکی از مشکلاتی که خصوصاً در دو دهه اخیر در تولید آثار دغدغه مند و درام های مبتنی بر اخلاق وجود داشت، نادیده گرفتن عموم مردم بود.

عموم مردم اگر سلایق و علایقشان محترم شمرده شود، بیش از هر اثر سرگرم کننده ای از آثار مبتنی بر اخلاقیات و ارزش ها استقبال می کنند.

این مسیری است که در چند سال اخیر توسط حامد عنقا و تیمش طی شد و او توانست با شناخت درست از علایق عموم مردم بحث هایی را در قالب ملودرام به تصویر بکشد که شاید تا پیش از آن به دلیل تبلیغی و شعاری بودن نمی توانستند مخاطب زیادی به دست آورند.

عنقا با بالابردن میزان درام مجموعه هایش و با خارج کردن آنها از شکل شعاری و کلیشه ای توانست هم به مفهوم مهمی مثل حیا و غیرت بپردازد، هم به نماز، هم زندگی سنتی و هم حتی مسیرهای پرپیچ و خم نظام سلطه و حلقه های ماسونی.

حالا شاید بعد از استقبال چشمگیر از قلب یخی، پدر، تنهایی لیلا و بر سردوراهی بشود به جرات گفت که عنقا نشان داد که میشود حرفهای اخلاقی و ارزشی و مبتنی بر تعهد را در قالبی دراماتیک و در مجموعه های پرمخاطب گفت و ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عنقا: رها کردن «نمایش خانگی» اشتباه استراتژیک است/ ریحانه پارسا، بچگی کرد

عنقا: رها کردن «نمایش خانگی» اشتباه استراتژیک است/ ریحانه پارسا، بچگی کرد