مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اردیبهشت 1398 ساعت 18:262019-05-02دانش

آیین بزرگداشت مقام شامخ معلم و تجلیل از استادان نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو از اصفهان، رضا فرجی دانا در این مراسم با بیان این که توالی آموختن و یادگیری و یاد دادن ها سبب جاودانه شدن معلم و معلمی به عنوان رمز جاودانگی می شود، - همایش تجلیل از استادان نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان با عنوان قدر استاد، همزمان با هفته آموزش و گرامیداشت مقام شامخ معلم برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو از اصفهان، رضا فرجی دانا در این مراسم با بیان این که توالی آموختن و یادگیری و یاد دادن ها سبب جاودانه شدن معلم و معلمی به عنوان رمز جاودانگی می شود، گفت: معلم ها، بخشی از وجود خودشان را در هر گروه از دانشجویان به ودیعه می گذارند.

وزیر اسبق علوم، تحقیقات و فناوری با تأکید بر اهمیت علوم پایه در برآوردن نیاز های کنونی و آینده جامعه، گفت: ایجاد سازه های مهندسی عظیم و خلق آثار ادبی بزرگ، بیانگر انگیزه و میل انسان به جاودانگی است.

مشاور رییس جمهور در امور علمی و آموزشی با اشاره به این که مهندسان با شناخت قوانین حاکم بر طبیعت و به خدمت گرفتن آن ها برای رفاه جامعه پیرامونی و برآوردن نیاز های آن ها چیز های جدید می سازند، افزود: در حال حاضر 1 میلیون و 400 هزار نفر از دانشجویان کشور در حوزه های مختلف مهندسی مشغول تحصیل هستند، به طوری که کشور ایران به پنجمین تولیدکننده مهندس در سطح جهان تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین بزرگداشت مقام شامخ معلم و تجلیل از استادان نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد

آیین بزرگداشت مقام شامخ معلم و تجلیل از استادان نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد