مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اردیبهشت 1398 ساعت 10:412019-05-03سياسي

سردار فضلی: انقلاب اسلامی بدون شک به تمدن سازی خواهد رسید


فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) گفت: جمهوری اسلامی برای رسیدن به هدف غایی خود آماده ی مقابله با دنیای استکبار است، بدخواهان نظام بدانند که شعار جمعیت عظیم 30 هزار نفری در ارتفاعات بازی دراز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) روز جمعه در همایش صعود سراسری 30 هزار نفری بسیجیان به ارتفاعات بازی دراز سرپل ذهاب، اظهار داشت: در این مکان مقدس حضور پیدا کردیم تا با شهدا عهد و پیمان ببندیم که گام دوم انقلاب را به مقصد نهایی و غایی خود برسانیم.

وی افزود: مقصد نهایی انقلاب اسلامی رسیدن به تمدن اسلامی است؛ انقلاب اسلامی بدون شک به تمدن سازی خواهد رسید و این را همه ی دنیا متوجه خواهند شد.

سردار فضلی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با این آرمان و اندیشه نمونه مشابهی نداشته و نخواهد داشت گفت: انقلاب ما انقلاب انسان ساز است؛ تربیت نیروهای آزادیخواه و غیور همچون شیرودی، موحدی دانش، وزوایی و جعفری نمونه ای از این آرمان خواهی است که در جریان آزادسازی ارتفاعات بازی دراز رشادت ها به خرج دادند.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با اشاره به حرکت با برکت راهیان نور اظهار داشت: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند راهیان نور یک فناوری است و باید این حرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فضلی: انقلاب اسلامی بدون شک به تمدن سازی خواهد رسید

سردار فضلی: انقلاب اسلامی بدون شک به تمدن سازی خواهد رسید