مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اردیبهشت 1398 ساعت 12:162019-05-03سياسي

توضیحاتی درباره هزینه مهمان ویژه نمایشگاه کتاب و زمان رویداد بعدی + فیلم


قائم مقام سی ودومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران درباره زمان برگزاری نمایشگاه کتاب در سال آتی که با ماه مبارک رمضان همزمان می شود، 3 گزینه را مطرح کرد.

- توضیحاتی درباره هزینه مهمان ویژه نمایشگاه کتاب و زمان رویداد بعدی + فیلم قائم مقام سی ودومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران درباره زمان برگزاری نمایشگاه کتاب در سال آتی که با ماه مبارک رمضان همزمان می شود، 3 گزینه را مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، نشست خبری قادر آشنا قام مقام سی ودومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران پیش از ظهر امروز در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.

آشنا در این نشست ضمن بیان اینکه طبیعی است کار با این حجم گسترده نقاط ضعف و قوتی خواهد داشت، گفت: باید نقاط ضعف احصا شود و به نقاط قوت سال آتی بیفزاییم.

وی با بیان اینکه هر نمایشگاه باید به نسبت قبل بهتر باشد، به همدلی نهادها و سازمان ها در برگزاری دوره سی و دوم که رو به اتمام است اشاره کرد و گفت: در بخش داخلی 160 برنامه از سوی کمیته علمی فرهنگی تاکنون برگزار شده است، از تجلیل نویسندگان تا رونمایی و برگزاری یادبودها.

در بخش بین الملل نیز علاوه بر برنامه هایی که با مهمانی ویژه یعنی چین داشتیم، قرارهای خوبی با عراق و یونان گذاشته شد تا ضمن مبادله غرفه رایگان حضور در نمایشگاه های دو کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحاتی درباره هزینه مهمان ویژه نمایشگاه کتاب و زمان رویداد بعدی + فیلم

توضیحاتی درباره هزینه مهمان ویژه نمایشگاه کتاب و زمان رویداد بعدی + فیلم