مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اردیبهشت 1398 ساعت 10:112019-05-04پزشكي

گُلی که هیچ نشانی از شادی ندارد


میان موادمخدر ماده ای اعتیادآور به نام گُل ترویج شده که هیچ نشانی از زیبایی ندارد و حس زودگذر شادی را برای جوانان و نوجوانان به ارمغان می آورد درحالی که عوارض خطرناکی برای آنان به دنبال دارد که بعضا جبران ناپذیر است.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ فارس پلاس مدتی است شاهد رواج مصرف ماده مخدر گل در میان جوانان هستیم که به تصورشان برایشان شادی آور است ولی این گُل کجا و آن کجا.

تصور همه ما از گل زیبایی، بوی خوش و شادی است و کسی نیست که گل را ببیند و تاثیرش را حس کند ولی در میان موادمخدر ماده ای اعتیادآور به نام گُل ترویج شده که هیچ نشانی از زیبایی ندارد و حس زودگذر شادی را برای جوانان و نوجوانان به ارمغان می آورد درحالی که عوارض خطرناکی برای آنان به دنبال دارد که بعضا جبران ناپذیر است.

موضوع جالبی که نمی توان از آن گذشت اینکه همه ما می دانیم مواد مخدر از هر نوعی که باشد خطرناک است ولی متاسفانه تبلیغات زیادی مبنی بر عدم اعتیادآور بودن ماده مخدر گل صورت می گیرد و خیلی ها تلاش می کنند این فرهنگ را نهادینه کنند که گل اعتیادآور نیست.

باید بدانیم زنگ خطر به صدا درآمده و نکته ای که تلنگر جدی برای همه افراد جامعه است این بوده که مصرف ماده مخدر به حتی دانش آموزان رسیده است اکنون همه به ویژه والدین باید بدانند زمانی نیست که بخواهند چشم های خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گُلی که هیچ نشانی از شادی ندارد

گُلی که هیچ نشانی از شادی ندارد