مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اردیبهشت 1398 ساعت 11:452019-05-04فرهنگي

سکانس پایانی جشنواره ی فیلم «وارش» با امیدها و گله ها ثبت شد


طناز طباطبایی از اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم وارش در اختتامیه این رویداد با بیان اینکه بابل از اولین شهرهایی بوده که سینما در آن افتتاح شده است به شرایط موجود سینماها در این شهر انتقاد کرد و گفت: - سکانس پایانی جشنواره ی فیلم وارش با امیدها و گله ها ثبت شد طناز طباطبایی از اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم وارش در اختتامیه این رویداد با بیان اینکه "بابل از اولین شهرهایی بوده که سینما در آن افتتاح شده است" به شرایط موجود سینماها در این شهر انتقاد کرد و گفت: متاسفانه چهار سینما در دهه گذشته تخریب شده و پارکینگ طبقاتی جای آن را گرفته است.

این اتفاق خیلی بدی است که جای سینما پارکینگ طبقاتی ساخته می شود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش، آیین اختتامیه نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش با معرفی برگزیدگان بخش های مختلف جمعه 13 اردیبهشت ماه در مجتمع فرهنگی سینمایی وارش شهرستان بابل برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پس از پخش تیزر این جشنواره که شامل تصاویری از فیلم خانه دوست کجاست عباس کیارستمی بود، محمدرضا شهیدی فر مجری مراسم از محمود شالویی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران و رییس شورای سیاستگذاری نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش دعوت به سخنرانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکانس پایانی جشنواره ی فیلم «وارش» با امیدها و گله ها ثبت شد

سکانس پایانی جشنواره ی فیلم «وارش» با امیدها و گله ها ثبت شد