مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اردیبهشت 1398 ساعت 14:062019-05-04اقتصادي

مفهوم توسعه به معنای صرف اجرای پروژه در کشور نیست


رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه با پول نفت نمی توان کشور را آن طور که باید و شاید اداره و آباد کرد، گفت: مفهوم توسعه به معنای صرف اجرای پروژه در کشور نیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلبهار، محمد سعیدی کیا ظهر امروز در مراسم بهره برداری از 76 واحد مسکونی ویژه خانواده های دارای بیش از دو معلول زیرپوشش بهزیستی در گلبهار با بیان اینکه با پول نفت نمی توان کشور را آن طور که باید و شاید اداره و آباد کرد، گفت: مفهوم توسعه به معنای صرف اجرای پروژه در کشور نیست، بلکه باید از خلاقیت های و کمک های مدم در این بخش بهره برد.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ادامه داد: هزینه های بسیاری برای توسعه روستاها در کشور صورت گرفته که البته لازمه آبادانی هم است، اما به تنهایی کفایت نمی کند.

وی بیان کرد: این بنیاد به جای پروژه محور کار کردن، مردم محور کار می کند، یعنی در انجام هر کاری رابطه مردم با آن کار تعریف می شود.

سعیدی کیا با بیان اینکه انجام طرح هایی مانند ساخت واحدهای مسکونی برای خانواده های دارای دو معلول هم از این جهت که خدمت به قشر محروم است و هم به خاطر هماهنگی میان دستگاه های مختلف، اهمیت و ارزش دارد، تصریح کرد: بنیاد علوی نیز به خانواده های دارای فرزندان سه قلو و سه قلو بیشتر در تامین هزینه ها و مسکن کمک می کند، همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفهوم توسعه به معنای صرف اجرای پروژه در کشور نیست

مفهوم توسعه به معنای صرف اجرای پروژه در کشور نیست