مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اردیبهشت 1398 ساعت 14:352019-05-04بين الملل

بلک واتر اینبار در کسوت مربی نظامی داعش در عراق


یک رسانه لبنانی فاش کرد که شرکت بدنام آمریکایی بلک واتر بار دیگر به عراق بازگشته و در حال حاضر مشغول آموزش عناصر داعش در پایگاه هوایی عین الاسد است.

- یک رسانه لبنانی فاش کرد که شرکت بدنام آمریکایی "بلک واتر" بار دیگر به عراق بازگشته و در حال حاضر مشغول آموزش عناصر داعش در پایگاه هوایی عین الاسد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الأخبار لبنان با انتشار گزارشی به نقل از منابع نزدیک به جودی هود، کاردار آمریکا در عراق نوشت: شرکت آمریکایی و بدنام بلک واتر که آوازه خوبی در عراق ندارد، به همراه چند شرکت امنیتی نظامی دیگر، اوایل سال گذشته میلادی با مجوز کاری که وزارت کشور عراق به دنبال فشارهای شدید آمریکا به آن اعطا کرده بود، به این کشور بازگشته و در پایگاه هوایی عین الاسد ، محل استقرار نیروهای آمریکا در استان الانبار فعالیت خود را آغاز کرده است.

این منابع به الاخبار گفتند: نخستین فعالیت بلک واتر، انتقال تجهیزات نظامی آمریکایی از اردن به غرب الانبار است که با هماهنگی کامل این شرکت با پایگاه عین الاسد صورت گرفت و این شرکت هم اکنون در همین پایگاه مشغول آموزش عناصر داعش است، طوری که طی چند روز گذشته هزار تن دیگر را به برنامه آموزشی خود به عناصر داعش اضافه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلک واتر اینبار در کسوت مربی نظامی داعش در عراق

بلک واتر اینبار در کسوت مربی نظامی داعش در عراق