مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اردیبهشت 1398 ساعت 15:302019-05-04حوادث

تهدید به استفاده از انرژی جادویی در صورت مطلع کردن پلیس!


رییس پلیس امنیت عمومی استان البرز گفت: فردی که با معرفی خود به عنوان پزشک روانشناس در فضای مجازی و عضو گیری در این فضا با تشکیل کلاس های ماساژ درمانی، - تهدید به استفاده از انرژی جادویی در صورت مطلع کردن پلیس! عکس خبر تزیینی است رییس پلیس امنیت عمومی استان البرز گفت: فردی که با معرفی خود به عنوان پزشک روانشناس در فضای مجازی و عضو گیری در این فضا با تشکیل کلاس های ماساژ درمانی، آینده نگری و ترویج خرافه گرایی، اقدام به کلاهبرداری از خانواده ها کرده و از این طریق منجر به فروپاشی امنیت خانواده ها شده بود، با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی استان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ عباس شاهی گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر این که فردی با معرفی خود با عنوان دکتر روانشناس و راه اندازی کلاس های ماساژدرمانی، انرژی درمانی و آینده نگری اقدام به سو استفاده از اعتماد خانواده ها کرده و از این طریق اقدام به کلاهبرداری و یا اخاذی از آنها می کرد، با توجه به حساسیت موضوع، پیگیری آن در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان البرز قرار گرفت.

وی با بیان این که مبنای آشنایی شکات با نامبرده از طریق فضای مجازی است گفت: با هماهنگی پلیس فتا استان پس از پایش های صورت گرفته، محرز شد که نامبرده از این طریق اقدام به ترویج بی دینی و خرافه گرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید به استفاده از انرژی جادویی در صورت مطلع کردن پلیس!

تهدید به استفاده از انرژی جادویی در صورت مطلع کردن پلیس!