مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اردیبهشت 1398 ساعت 15:402019-05-04سياسي

علت شکست های اصولگرایان در انتخابات از دیدگاه «صادق محصولی»


علت شکست های اصولگرایان این بوده که نتوانستند در عمل نشان بدهند که به دنبال خدمت هستند.

- علت شکست های اصولگرایان در انتخابات از دیدگاه صادق محصولی قائم مقام جبهه پایداری گفت: علت شکست های اصولگرایان این بوده که نتوانستند در عمل نشان بدهند که به دنبال خدمت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صادق محصولی در گردهمایی مسئولان استانی جبهه پایداری درباره آسیب شناسی فعالیت های سیاسی اصولگرایان گفت: ما باید با عمل خود به مردم نشان دهیم دنبال خدمت هستیم.

علت شکست های اصولگرایان این بوده که نتوانستند در عمل نشان بدهند که به دنبال خدمت هستند و اگر در گذشته لیستی داده شد که موافق و مخالف برجام در کنار هم بود این لیست قطعاً مورد شبهه و تشکیک مردم قرار می گیرد.

اگر یک تشکیلاتی درست کنیم به اسم وحدت، ولی هدف مان این باشد به جای رعایت اصول و شاخص ها و ارزش ها، به توصیه های این و آن عمل کنیم مانند گذشته نتیجه لازم گرفته نخواهد شد.

محصولی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس اظهار کرد: ما باید از حالا به دنبال افراد اصلح باشیم و ترغیب و تشویق کنیم که آنها در انتخابات حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه ما نگران هستیم ولی ناامید نیستیم، گفت: افق آینده افق روشنی است به شرطی که اولاً ما در مسیر ولایت باشیم و ثانیاً با حضور در صحنه مجاهدت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت شکست های اصولگرایان در انتخابات از دیدگاه «صادق محصولی»

علت شکست های اصولگرایان در انتخابات از دیدگاه «صادق محصولی»