مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اردیبهشت 1398 ساعت 08:562019-05-05فناوري

فارس من: هیچ ممنوعیتی برای گرفتن اینترنت از شرکت های دیگر نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ثبت شده که برخی از مردم اعتراضاتی مبنی بر قطعی اینترنت مخابرات دارند و می گویند این شرکت اجازه گرفتن اینترنت از شرکت خصوصی را نمی دهد.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه همدان در این خصوص اظهار کرد: مردم می توانند اینترنت خود را از هر شرکتی بگیرند و مخالفتی در این زمینه نداریم.

محمدعلی گرزین با بیان اینکه احتمالاً عدم جابه جایی اینترنت در مناطقی بوده که کافه نوری فعال است گفت: شرکت های اف سی پی (FCP) نتوانسته اند تجهیزات خود را در کافه های مخابرات نصب کنند و به همین دلیل امکان جابه جایی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه هیچ ممنوعیتی برای گرفتن اینترنت از شرکت های دیگر نیست تاکید کرد: تنها در کافه های نوری امکان جابه جایی نیست و این مشکل نیز از قدیم وجود داشته است.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه همدان با بیان اینکه اگر سختگیری در خصوص جابه جایی اینترنت از سوی شرکت مخابرات وجود دارد، مشترکین این موضوع را اعلام کنند تا بررسی صورت گیرد گفت: به همکاران تذکر خواهم داد سختگیری در جابه جایی نباشد.

وی با بیان اینکه کافه های نوری در سطح شهر پخش هستند افزود: شرکت های پخش با دسترسی به سامانه شرکت مخابرات از وضعیت اطلاع دارند و می دانند در مناطق کافه نوری نباید واگذاری اینترنت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من: هیچ ممنوعیتی برای گرفتن اینترنت از شرکت های دیگر نیست

فارس من: هیچ ممنوعیتی برای گرفتن اینترنت از شرکت های دیگر نیست