مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اردیبهشت 1398 ساعت 10:162019-05-05اقتصادي

زولبیا بامیه در زنجان 16 هزار و 500 تومان است


رییس اتحادیه قنادان، بستنی و آبمیوه‎فروشان زنجان گفت: قیمت زولبیا و بامیه ماه رمضان امسال در زنجان 16 هزار و 500 تومان است.

- رسول محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: قیمت های جدید زولبیا و بامیه ماه مبارک رمضان را به قنادی ها ابلاغ شده و از امروز قابل اجرا است.

رییس اتحادیه قنادان، بستنی و آبمیوه‎فروشان زنجان با اشاره به اینکه طبق نرخ ابلاغی به قنادی ها قیمت زولبیا و بامیه 16 هزار و 500 تومان تعیین شده است، گفت: همچنین نرخ نان چایی آزاد است و قیمتی برای آن تعیین نشده است، البته نظارت های درباره متعادل بودن قیمت انجام می شود.

وی همچنین درباره مشکل قنادان در تهیه مواد اولیه شیرینی پزی افزود: از چند ماه قبل برای تهیه مواد اولیه شیرینی از جمله شکر، آرد مخصوص قنادی و .

دچار مشکل هستیم و در این زمینه قنادی ها کمبود دارند.

محمدی تصریح کرد: با توجه به اینکه مشکل کمبود شکر در اواخر سال قبل رخ داد، در همان بازه زمانی به قیمت دولتی، 350  کیلوگرم شکر به اعضای اتحادیه شکر داده شد.

رییس اتحادیه قنادان، بستنی و آبمیوه‎فروشان زنجان اضافه کرد: علاوه بر کمبودهایی که داریم، سایر مواد اولیه نیز افزایش یافته و موجب بروز مشکل در تولید شیرینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زولبیا بامیه در زنجان 16 هزار و 500 تومان است

زولبیا بامیه در زنجان 16 هزار و 500 تومان است