مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اردیبهشت 1398 ساعت 10:512019-05-05سياسي

معاون اسبق رییس جمهور، شهردار امروز الوند


با رأی اعضای شورای اسلامی شهر الوند روح الله احمدزاده کرمانی که درسابقهٔ اجرایی خود سمت هایی همچون استانداری فارس و معاونت ریاست جمهوری را برعهده داشته است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، در حالی که جلسات شورای شهر الوند روزهای یکشنبه وسه شنبه برگزار می شود، اما این بار این جلسه به صورت فوری شنبه و طبق روال همیشگی پشت درهای بسته و به صورت غیرعلنی، با دستور انتخاب شهردار الوند برگزار شد.

ششم بهمن سال گذشته بود که جوادی شهردار الوند بعد از حواشی گوناگون، از مسؤولیت خود استعفا کرد و سکان هدایت شهرداری الوند با یک فرایند انتقال عجیب به ذاکری و سپس به طاهرخانی سپرده شد تا وی سرپرست شهرداری شود.

پس از این اتفاق، روند طولانی انتخاب شهردار پرحاشیه ترین شهراستان قزوین در سال های اخیر آغاز شد تا جایی که در آمارهای اولیه از کاندیداتوری 30 نفر برای این پست خبر داده شد.

مهتاب بهرامی در گفت وگویی با فارس با تأیید این خبرعنوان کرد که طبق یک زمان بندی مشخص، 28 داوطلب تصدی این پست اجرایی با حضور در صحن شورا برنامه های خود را ارائه خواهند کرد.

بهرامی هم چنین بیان کرده بود که پس از پایان مرحله نخست، با نظر اعضای شورا 5 نفر از بین این افراد انتخاب می شوند تا در مدت زمان بیشتری نسبت به جلسه اولیه به تشریح دیدگاه ها و برنامه های اجرایی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اسبق رییس جمهور، شهردار امروز الوند

معاون اسبق رییس جمهور، شهردار امروز الوند