مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اردیبهشت 1398 ساعت 10:512019-05-05اقتصادي

برپایی نمایشگاه طرح ضیافت کرمان از 18 تا 28 اردیبهشت


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: نمایشگاه طرح ضیافت در مرکز استان از تاریخ 18 تا 28 اردیبهشت ماه سال جاری در بوستان مادر شهر کرمان برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدعلی دهقان صبح امروز در ششمین جلسه تنظیم بازار استان اظهار داشت: در استان کرمان خسارت به محصولات کشاورزی بر اثر بارندگی های اخیر کم بوده و تاثیری روی قیمت ها آنها نداشته است اما به دنبال این هستیم که خسارت های وارده را با کمک دولت جبران کنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان افزود: برای تامین شکر مورد نیاز شرکت های بسته بندی، می توان بخشی از شکر وارده شده به استان را در اختیار این واحدها قرار دهیم و در صورت لزوم توزیع این شکرها با قیمت مصوب صورت گیرد.

برپایی نمایشگاه طرح ضیافت در مرکز استان کرمان وی عنوان کرد: نمایشگاه طرح ضیافت در مرکز استان از تاریخ 18 تا 28 اردیبهشت ماه سال جاری در بوستان مادر شهر کرمان با همکاری سازمان صمت، اتاق اصناف و اتاق تعاون به منظور عرضه کالاهای اساسی و مورد نیاز ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

دهقان گفت: نمایشگاه طرح ضیافت در سایر شهرستان های  استان باید برگزار شود و عملکرد این نمایشگاه به کارگروه تنظیم بازار استان ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه طرح ضیافت کرمان از 18 تا 28 اردیبهشت

برپایی نمایشگاه طرح ضیافت کرمان از 18 تا 28 اردیبهشت