مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اردیبهشت 1398 ساعت 10:512019-05-05اجتماعي

فوت 120 عابر پیاده در شهرهای خراسان شمالی


رییس گروه حمل ونقل و ترافیک استانداری خراسان شمالی با اشاره به تعداد متوفیان عابر پیاده در استان گفت: 120 نفر از عابران پیاده، طی حوادث ترافیکی در شهرهای خراسان شمالی طی 7 سال اخیر جان باختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد احسان رستمی کمند صبح امروز در آیین اختتامیه طرح ایمن سازی مدارس حاشیه راه های خراسان شمالی  با اشاره به اهمیت موضوع ایمن سازی در جاده ها و خیابان ها اظهار کرد: 120 عابر پیاده طی هفت سال اخیر در شهرستان خراسان شمالی جان خود را ازدست داده اند، درحالی که می توانست با برخی اقدامات ایمن ساز و رعایت احتیاط لازم این آمار را کاهش داد.

رییس گروه حمل ونقل و ترافیک استانداری خراسان شمالی همچنین از درگذشت 246 نفر در جاده های استان طی سال گذشته خبر داد و گفت: موتورسواران بخشی زیادی از این جان باختگان را شامل می شوند که عدم رعایت ایمنی از سوی آنان باعث بروز حوادث ناگوار در سطح جاده ها  و شهرهای استان می شود.

عدم درگذشت دانش آموزان حاشیه راه ها در تصادفات سعید سبحانی نیز در این مراسم از آموزش مستمر 50 هزار دانش آموزان در طرح آموزش ایمنی مدارس حاشیه راه های خراسان شمالی خبر داد و افزود: اعتبارات این آموزش ها در قالب ایمن سازی محیطی مدارس و آموزش به دانش آموزان هزینه می شود که تاکنون بیش از یک میلیارد تومان برای این دو ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 120 عابر پیاده در شهرهای خراسان شمالی

فوت 120 عابر پیاده در شهرهای خراسان شمالی