مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اردیبهشت 1398 ساعت 11:512019-05-05اقتصادي

«بنیاد مستضعفان» واحدهای جدید اقتصادی در کشور ایجاد می کند


اداره کل روابط عمومی و استانداری خراسان شمالی ، محمد سعیدی کیا در سفر به خراسان شمالی اظهار کرد: این بنیاد با پرداخت تسهیلات به روستاها و نیز از طریق پس اندازهای خود مردم و کمک بنیاد علوی، 13 هزار شغل در مناطق قلعه گنج، لنده و چالدران ایجاد کرده است.

وی مطرح کرد: این مشاغل با اعطای وام های یارانه دار به روستاییان درزمینه های مختلف باغداری، دامداری، کشاورزی، صنعتی و خدماتی ایجادشده است و طرح توان افزایی در 7 منطقه دیگر کشور نیز از چند ماه پیش آغازشده که به تدریج تسهیلات در گروه های توسعه روستایی برای راه اندازی اشتغال های کوچک و خانگی پرداخت می شود.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به شعار سال رونق تولید و تلاش این بنیاد برای افزایش بهره وری از واحدهای فعال، گفت: امکانات زیادی در کشور وجود دارد که بهره وری مناسبی ندارند و این بنیاد برای بهره وری درزمینه انسانی و امکانات تلاش می کند.

وی همچنین از ایجاد واحدهای اقتصادی جدید خبر داد و افزود: اراضی که قبلاً قابلیت کشاورزی نداشته را شناسایی و تلاش خواهیم کرد که آن را آباد کنیم.

سعیدی کیا با تأکید بر اینکه در روستاهای شهرستان مانه و سملقان استعدادهای بسیار خوبی وجود دارد، افزود: برای هر استان 250 میلیارد ریال پیش بینی شده و برای مناطقی که طرح آبادانی و پیشرفت را اجرا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بنیاد مستضعفان» واحدهای جدید اقتصادی در کشور ایجاد می کند

«بنیاد مستضعفان» واحدهای جدید اقتصادی در کشور ایجاد می کند