مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اردیبهشت 1398 ساعت 12:262019-05-05فناوري

مقابله مخفی با مرورگر مایکروسافت به سبک یوتیوب


یکی از مهندسان سابق یوتیوب نقشه های این شرکت برای مقابله با مرورگر قدیمی مایکروسافت را تشریح کرده که بخشی از آن در سال های گذشته، بدون اطلاع مدیران اصلی گوگل اجرا می شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از ورج، گوگل از طریق سایت یوتیوب از ده سال قبل بنرهایی را به نمایش درمی آورد که بر طبق آنها کاربران Internet Explorer 6 باید هر چه سریع تر استفاده از مرورگر یادشده را متوقف می کردند.

در این پیام برای ترغیب کاربران ادعا شده بود که مایکروسافت خود نیز پشتیبانی از این مرورگر را به زودی متوقف می کند.

علیرغم همه این تلاش ها استفاده از مرورگر مذکور کماکان ادامه داشت و لذا مهندسان یوتیوب نقشه ای خاص برای نابودی Internet Explorer 6 طراحی کردند.

به گفته یکی از مهندسان این شرکت، افراد یادشده که در یوتیوب شاغل هستند درصدد انتقام گرفتن از این مرورگر قدیمی پرطرفدار بوده اند که برخی کاربران به هیچ طریقی حاضر به دل کندن از آن نبوده اند.

بر اساس طرح مهندسان یوتیوب، در بالای ویدئوهای این سایت که از طریق مرورگر Internet Explorer 6 نمایش داده می شدند پیامی به نمایش درمی آمد دال بر اینکه یوتیوب به زودی پشتیبانی از مرورگر شما را متوقف می کند و لطفا به یکی از سه مرورگر مقابل مهاجرت کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله مخفی با مرورگر مایکروسافت به سبک یوتیوب

مقابله مخفی با مرورگر مایکروسافت به سبک یوتیوب