مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اردیبهشت 1398 ساعت 14:362019-05-05اقتصادي

جشنواره «رسانش» ویژه دانش آموزان برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد صالح جباری دبیر جشنواره رسانش در خصوص این جشنواره بزرگ دانش آموزی در کشور گفت: رسانه به خاطر ویژگی هایی از قبیل: - اولین دوره جشنواره ملی رسانه های دانش آموزی با عنوان رسانش و با شعار رسانش؛ خیزش هوشمندانه نوجوان در دنیای رسانه ویژه دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد صالح جباری دبیر جشنواره رسانش در خصوص این جشنواره بزرگ دانش آموزی در کشور گفت: رسانه به خاطر ویژگی هایی از قبیل: قیمت ارزان، فراوانی مناسب، در دسترس بودن و تنوع مطالب قادر هستند طیف گسترده ای از اقشار جامعه را زیر پوشش اطلاعاتی قرار دهد می توان آن را مجتمع برون ریزی های اندیشه ای، هنری، حسی هر جامعه و نمود پویایی اجتماعی عنوان کرد.

وی گفت: یکی از حوزه هایی که در زمینه فعالیت رسانه در بخش های مختلف اعم روزنامه نگاری و فعالیت در فضای مجازی کمتر مورد توجه قرار گرفته، آموزش این مهارت به دانش آموزان است.

جباری دبیر جشنواره رسانش با بیان اینکه آموزش چگونگی فعالیت در این بخش به این قشر و پروراندن استعداد های مرتبط با آن، زمینه ساز رشد و شکوفایی دانش آموزان خواهد شد گفت: فعالیت کودک و نوجوان در این حوزه باعث تقویت اعتماد به نفس شده و حرکت آن ها را به سمت خودشناسی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «رسانش» ویژه دانش آموزان برگزار می شود

جشنواره «رسانش» ویژه دانش آموزان برگزار می شود