مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اردیبهشت 1398 ساعت 11:352019-05-06اقتصادي

افزایش ظرفیت خوراک پالایشگاه ستاره خلیج فارس به 540 هزار بشکه در روز


مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس از افزایش ظرفیت خوراک این پالایشگاه به 540 هزار بشکه در روز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی دادور با بیان اینکه تا پایان سال ظرفیت خوراک این پالایشگاه به 540 هزار بشکه در روز خواهد رسید، افزود: این میزان ظرفیت خوراک یک رکورد محسوب می شود.

مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس خاطرنشان کرد: هم اکنون روزانه 400 هزار بشکه میعانات گازی از میدان پارس جنوبی در پالایشگاه ستاره خلیج فارس پالایش می شود.

دادور با اشاره به اینکه تا پایان شهریور این ظرفیت به 450 هزار بشکه خواهد رسید، اظهار کرد: با راه اندازی فاز چهارم این میزان به 540 هزار بشکه افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه دریافت این میزان خوراک یک رکورد برای بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان محسوب می شود، اضافه کرد: در فاز چهارم پالایشگاه با بهینه سازی ظرفیت و رفع گلوگاه های تولید ظرفیت پالایشگاه به 540 هزار بشکه می رسد که این افزایش ظرفیت با هزینه ای کمتر از 10 درصد یک فاز پالایشگاه محقق خواهد شد.

مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس با بیان اینکه هم اکنون در این پالایشگاه روزانه بیش از 43 میلیون لیتر بنزین تولید می شود، تصریح کرد: با افزایش ظرفیت پالایش میزان تولید روزانه این پالایشگاه به 53 میلیون لیتر بنزین خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت خوراک پالایشگاه ستاره خلیج فارس به 540 هزار بشکه در روز

افزایش ظرفیت خوراک پالایشگاه ستاره خلیج فارس به 540 هزار بشکه در روز