مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اردیبهشت 1398 ساعت 13:002019-05-06پزشكي

چرا زایمان در آب طرفدار دارد؟


رییس اداره مامایی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: قبل از اجرای طرح تحول نظام سلامت آمار سزارین استان حدود 62 درصد بود که با اجرای طرح تحول نظام سلامت و ترویج زایمان طبیعی این آمار به حدود 55 درصد در استان اصفهان رسیده است.

- زهرا جوانمردی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به شاخص های مامایی استان، اظهار کرد: مهمترین بحث در خصوص وضعیت مامایی استان اصفهان، وضعیت اشتغال ماماها است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود یک هزار و صد ماما در بیمارستان های دولتی و خصوصی، در حیطه درمان مشغول به کار هستند، افزود: 350 ماما دارای دفتر کار و یا مراکز مشاور مامایی هستند.

وی ادامه داد: قبل از اجرای طرح تحول نظام سلامت آمار سزارین استان حدود 62 درصد بود که با اجرای طرح تحول نظام سلامت و ترویج زایمان طبیعی این آمار به حدود 55 درصد در استان اصفهان رسیده است.

رییس اداره مامایی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: افزایش این میزان آمار زایمان طبیعی نتیجه اقدامات و فعالیت هایی از جمله فراهم سازی زیر ساخت های فضای فیزیکی بلوک های زایمان از حالت قدیمی به اتاق های تک نفره زایمان طبیعی بود که در اکثر بیمارستان های دولتی و در برخی بیمارستان های غیر دولتی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا زایمان در آب طرفدار دارد؟

چرا زایمان در آب طرفدار دارد؟