مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اردیبهشت 1398 ساعت 23:312019-05-06بين الملل

تحریم های ضد ایرانی آمریکا نقض آشکار حقوق بشر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، یک گزارشگر مستقل که منصوب شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد است از اقدام اخیر آمریکا در اعمال تحریم های یکجانبه علیه کوبا، - یک کارشناس حقوق بشری سازمان ملل متحد گفت که توسل به تحریم های اقتصادی با اهداف سیاسی، نقض حقوق بشر و معیار های بین المللی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، یک گزارشگر مستقل که منصوب شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد است از اقدام اخیر آمریکا در اعمال تحریم های یکجانبه علیه کوبا، ونزوئلا و ایران ابراز نگرانی و تصریح کرده استفاده از تحریم های اقتصادی برای مقاصد سیاسی نقض حقوق بشر است.

به نوشته وبگاه سازمان ملل متحد ادریس جزایری ، گزارشگر ویژه حقوق بشر که بررسی تبعات منفی تحریم ها در حیطه وظایف او است گفت: تغییر نظام از طریق آن دسته از اقدام های اقتصادی که به طور محتمل منجر به نقض حقوق اساسی بشر می شود هرگز جزو رویه های پذیرفته شده در روابط بین الملل نیست.

ادریس جزایری که اهل الجزایر است و از سال 2015 به سمت اولین گزارشگر ویژه سازمان ملل در حوزه بررسی اثرات منفی اقدامات یکجانبه منصوب شده، با اشاره به نگرانی خود از تاثیر منفی تحریم ها بر مردم، گفت: نگرانی های واقعی و اختلاف های جدی سیاسی میان دولت ها نباید با تشدید بلایای اقتصادی و انسانی که موجب گرفتاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های ضد ایرانی آمریکا نقض آشکار حقوق بشر است

تحریم های ضد ایرانی آمریکا نقض آشکار حقوق بشر است