مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اردیبهشت 1398 ساعت 12:052019-05-07اقتصادي

چه کسانی از جنگ تجاری ترامپ ضرر کردند؟


شرکت های آمریکایی در همه حوزه ها از تراشه های رایانه گرفته تا تراکتور اعلام کرده اند که کسب و کار آنها از جنگ های تجاری دونالد ترامپ از جمله جنگ تجاری با پکن و تعرفه ها روی واردات جهانی فولاد متأثر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حتی برای برخی از برندگان احتمالی مانند شرکت های فولادسازی مزایای تعرفه های رییس جمهور آمریکا هنوز به طور کامل واضح نیست.

دونالد ترامپ یکشنبه هفته جاری اعلام کرد تعرفه ها روی واردات کالاهای چینی به ارزش 200 میلیارد دلار را از 10 تا 25 درصد افزایش خواهد داد و فشار روی پکن برای رسیدن به یک توافق تجاری را تشدید کرد.

فناوری شرکت اپل پیش بینی خود از میزان فروش در سه ماهه اول امسال را کمتر کرد و این اتفاق را ناشی از افت فروش آیفون در چین خواند که ابهام پیرامون روابط تجاری آمریکا و چین به اقتصاد آن لطمه زده است.

اپل اواخر ماه گذشته قیمت های فروش را کاهش داد و اپل با اشاره به دورنمای بهبودیافته جنگ تجاری، دورنمای مالی قوی تری را پیش بینی کرد.

شرکت تراشه سازی اینتل نیز پیش بینی درآمد خود در سال 2019 را به اشاره به کندی تقاضا در چین کاهش داد.

خودروها شرکت فیات کرایسلر اتوموبیل هزینه های بالاتر کالا را به دلیل تعرفه های بالا پیش بینی کرده که 750 میلیون یورو در سال هزینه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی از جنگ تجاری ترامپ ضرر کردند؟

چه کسانی از جنگ تجاری ترامپ ضرر کردند؟