مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اردیبهشت 1398 ساعت 12:352019-05-07فناوري

شبکه 5G تا سال 2020 به سنگاپور می آید


وزیر ارتباطات سنگاپور به تازگی اعلام کرده است که زیرساخت های مربوط به شبکه نسل پنجم اینترنت 5G در این کشور تا سال 2020 میلادی راه اندازی و برقرار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از آنجا که اخبار نسل جدید اینترنت 5G در گوشه و کنار جهان منتشر شده و کاربران بسیاری نیز در انتظار اجرای آن هستند، کشورهای زیادی با همکاری بزرگترین اپراتورهای اینترنت و غول های تکنولوژی در جهان درصدد برقراری این نسل جدید از اینترنت اند.

سنگاپور که بدون شک یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین کشورهای جهان به شمار می رود، به نظر می رسد که با همکاری غول های تکنولوژی و بزرگترین شرکت های مخابراتی جهان سعی دارد هرچه سریع تر امکان بهره مندی کاربران از شبکه نسل پنجم اینترنت 5G را برای شهروندان و کاربران این کشور به ارمغان بیاورد تا آنها بتوانند از خدمات اینترنت پرسرعت نسل جدید شبکه های مخابراتی بهره مند شوند و محتوای موردنظر خود را از فضای مجازی با بیشترین سرعت و دقت لازم دانلود کنند.

بر اساس گزارش وب سایت چنل نیوز آسیا، حالا وزیر ارتباطات سنگاپور روز سه شنبه در نشستی مطبوعاتی در این کشور اعلام کرده است که شبکه اینترنت 5G به زودی در دسترس کاربران و شهروندان سنگاپوری قرار خواهد گرفت و این کشور در واقع تا سال آینده به این فناوری نوین مجهز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه 5G تا سال 2020 به سنگاپور می آید

شبکه 5G تا سال 2020 به سنگاپور می آید