مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اردیبهشت 1398 ساعت 12:502019-05-07سياسي

بیگدلی: رجوع به مطالبات قانونی مردم مورد توجه همه قرار گیرد


نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی یکی از دلایل ایجاد نارضایتی ها را دوری از قانون اساسی عنوان کرد و گفت : رجوع به مردم و مطالبات قانونی مردم و توجه به قانون اساسی باید مورد تاکید و توجه همه ما قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد بیگدلی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، بیان کرد: انبیاء و اولیای خدا برای یک هدف مشترک مبعوث شدند و آن هم ایجاد جامعه ای مطلوب و به دور از فقر و تنگدستی بود.

در این جامعه فاصله طبقاتی وجود ندارد و حقوق فردی و مدنی افراد رعایت می شود.

جامعه ای که شهروندان آن آگاه هستند.

این عضو کمیسیون اجتماعی ادامه داد: برای رسیدن به این جامعه لازم است که با تکیه بر رهنمودهای اسلام و با استفاده از منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات قانون اساسی تلاش کنیم و در این راستا دو چالش را پیش رو داریم یکی دشمن خارجی که با مخالفت با ارزش های انقلاب اسلامی همیشه دشمنی خود را ادامه می دهد و دیگر دشمنان داخلی، اختلاس گران و لابی گران هستند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود، اضافه کرد: با توجه به شرایط ملی و مشکلات معیشتی و با توجه به سیاست های غیر اصولی، با توجه به انتخابی که انجام دادیم و با توجه به این که باید در مقابل این سیاست های غیر اصولی دوام بیاوریم، تنها راهکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیگدلی: رجوع به مطالبات قانونی مردم مورد توجه همه قرار گیرد

بیگدلی: رجوع به مطالبات قانونی مردم مورد توجه همه قرار گیرد